TRADESHOW

SNEAKERS, STREETWEAR, RUNNING

  • ZIN
  • PODCAST
  • ABOUT
  • TRADESHOP
Oakley_Definition_Collection_SS20_by_Slam_Jam_Tradeshow.png

Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam

Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam

May 20, 2020 by Radim Stezka in streetwear

Není mnoho značek, které by dostávaly stejně vysoký level uznání v kalifornských národních parcích, na pařížském fashion weeku a cyklistickém závodě Giro d'Italia. Zároveň. Nicméně tohle je právě případ Oakley, značky brýlí a doplňků z Lake Forest v Kalifornii, která je jedním z nejvýraznějších hráčů na trhu s performance slunečními brýlemi. Svět přehlídkových mol, streetwearu a této kultury obecně jí je však v posledních letech čím dál tím bližší a není to pouze tím, že je v Oakley majetkově zapojená milánská společnost Luxottica, které patří i Ray Ban, nebo kultovní italská značka Persol ze severo-italského Turína. 

Nejvýraznější roli měl určitě zakladatel A-COLD-WALL* Samuel Ross, který s Oakley udělal celkem 3 kolekce v letech 2018 až 2020. Ta první byla btw prezentována v Miláně v prostoru Spazio Maiocchi, kde tehdy seděla italská distribuční firma Slam Jam. Samuel Ross u designování kolekce pro Oakley kombinoval dva základní světy - outdoor a okolí Lake Forest, odkud Oakley pochází a architekturu Londýna, kde působí a žije. Poslední kusy jsou ještě stále dostupné ve Footshopu. Obdobně na tom byl Jeff Staple, který se svou značkou Staple navrhnul dvě kolaba s Oakley v letech 2018 a 2019. Mezi další kolaborace pak patřily spolupráce s Riff Raffem nebo Vetements. 

Na kolekce Oakley by Samuel Ross a Oakley x Staple nyní navazuje italský Slam Jam samostatnou kolekcí top tier řady, kterou mají ve Slam Jam kompletně v režii a jednotlivé retailery, kteří se k těmto produktům dostanou, si pečlivě vybírají. Ještě loni na podzim se jednalo pouze o berlínský obchod Superconscious a několik dalších accountů v Japonsku. Letos kromě obchodů v Itálii a v Japonsku je tahle kolekce nyní dostupná i v českém Queensu, za což jsem osobně samozřejmě moc rád. 

Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 2.jpg

Oproti standardní kolekci se kromě limitované distribuce a jiné vstupní výrobě, liší také použitím původního Stretch loga, které značka Oakley začala používat v roce 1993 a které prošlo na začátku milénia kompletním rebrandingem. 

Editor’s picks: Oakley Stretch Logo Patch LS Shirt, Oakley Golfing Stretch Logo SS Tee a Oakley Stretch Logo Patch Packable Jacket. 

Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 1.jpg
Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 3.jpg
Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 4.jpg
Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 5.jpg
Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 6.jpg
Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 7.jpg
Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 8.jpg
Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 9.jpg
Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 10.jpg
Oakley Definition Collection SS20 by Slam Jam Tradeshow.cz 11.jpg

Photo: Lorenzo Dalbosco
http://www.lorenzodalbosco.com

May 20, 2020 /Radim Stezka
Oakley, Slam Jam, Queens
streetwear
  • Newer
  • Older