TRADESHOW TRASIMENO | Lookbook & drop info
První TRADESHOW drop tě zavede přímo do zeleného srdce Itálie — do oblasti Umbrie, která je známá svou nádhernou krajinou, olivovým olejem a skvělým jídlem. Právě tyto prvky jsou základními esencemi první TRADESHOW kolekce pro rok 2025.
TRASIMENO drop je inspirovaný oblastí okolo stejnojmenného jezera, kde jsme s mojí snoubenkou a druhou polovinou celého projektu TRADESHOW strávili několik měsíců během druhé vlny COVID-19. Umbrie nám okamžitě přirostla k srdci — nekonečné olivové háje, teplý vzduch, skvělý lidi. Přes den jsme trávili čas za notebooky s našimi standardními nine-to-five jobs, před tím a potom jsme ale pracovali na malé farmě se slepicemi a další drůbeží a prodávali vejce sousedům. Neuměli jsme ani slovo italsky, anglicky mluvil jediný člověk v celé vesnici, ale i tak jsme byli mezi místními během pár dní jako doma. I když to bylo v zimních měsících, teplota zde byla pořád okolo deseti až patnácti stupňů nad nulou a tak jsem zde běhal desítky kilometrů týdně po okolních kopcích a okolo jezera.
Okolí jezera Trasimeno — jednoho z největších jezer v Itálii — je protkáno nekonečnými běžeckými trasami, které vedou mezi kopci lemovanými olivovými háji, odkud pochází jeden z nejlepších olivových olejů Apeninského poloostrova. Západy slunce jsou tady dlouhé jako místní odpolední siesta. Čas tu plyne pomalu, jako víkendový longrun.
V hlavě jsem měl už dlouho jasnou představu: pokud někdy vznikne TRADESHOW kolekce inspirovaná Umbrií, olivový olej v ní nesmí chybět. Proto je hlavním motivem kolekce olivovník, ručně nakreslený dalším důležitým spolupracovníkem TRADESHOW Richardem. A právě proto je jedním z hlavních kousků kolekce limitovaná edice olivového oleje.
Kolekce obsahuje heavyweight oversized tričko (240gsm), potištěnou bandanu, distressed strapback kšiltovku a limitovanou edici olivového oleje z místní farmy z Tuoro sul Trasimeno.
Tahle kolekce pro nás hodně znamená. Připomíná nám Tuoro a zachycuje atmosféru italského venkova. Zároveň ukazuje směr, kterým se TRADESHOW ubírá — propojení oblečení a doplňků pro běh i každodenní život.
A protože v tomhle koutě světa téměř nikdo nemluví anglicky, kolekce nese i svůj podtitul: Prodotto aromatizzato dalla natura. Motiv přírody se totiž bude promítat do všech nadcházejících kolekcí.
Dostupné online na tradeshow.cz od neděle 27. dubna. Za lookbook extrémně děkuju dvojici Filip Mlch a Honza Hlaváček, kteří ho nafotili v italském Terste po cestě na ultramaraton Istria 100.